14 Ocak 2011 Cuma

Televizyon Keyfi

Oğluşumun o renkli kutuya bakarken ki keyfini görmeniz lazım! Bu aralar tepki vermeye de başladı. Hosuna giden birsey gordugunde "aaa" "ayyy" gibi sesler cikartiyor, alkis yapiyor, muzikle dans ediyor. Ben de, televizyonun zararli etkisini azaltma cabasiyla cizgi filmde gecen olaylari ona anlatiyorum, tepkiler veriyorum. Resimli masal kitabi anlatir gibi anlatiyorum:) Zaten en fazla 10 dakika izin veriyorum, o da bunu keyfini cikara cikara yapiyor:) Bazen de uyutmak amacli kullaniyorum. Televizyon odasinda oyun parki var. Onun icine koyup televizyonu aciyorum. Once ayakta biraz izliyor, sonra yatiyor, o sekilde biraz bakiyor, bir bakmissin gozler gitmis:)



Kumandaları elinden alp televizyonu kapattığımda bir direniş oluyor tabi:) neyse ki çabuk unutuyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder