30 Kasım 2010 Salı

Görmeyeli çok büyüdüm ben!


Yeniden burdayim! Neden mi boyle ayri kaldik? Ben biraz buyudugum icin ve annem de dogum yorgunlugunu attigi icin sevgili anneannecigim Izmir'e geri dondu. Annemle basbasa kaldik, fakat sanirim onu cok yormusum. Tum vaktini aldigim icin haluk inan guncesine hic vakit ayiramamis. Sonra uzuuuun bir tatile ciktik. Internet ve cep telefonlarini unutup basbasa bol bol vakit gecirdik. Doya doya birlikte olduk. Ne yazik ki o sure icinde sizlerden ayri kaldim. Bakin neler neler yaptim:

İlk memleket ziyareti...
Istanbul dogumluyum ama memleketim Eskisehir! Babam Eskisehir'i cok seviyor. Bir gun mutlaka memleketimize donecegiz diyor. Babam seviyorsa ben de cok seviyorum. Es es es ki ki ki eski eski es!
Dedem ve babaannemle hergun parklara gittik, evde oyunlar oynadik. Cok begendim memleketimi!


İlk anneler günümüz...
Anneme ilk hediyem yogurt yapma makinasi oldu. Annelere gunu icin duzenlenen fotograf yarismasinda 2. oldum ve bir suru hediye kazandim! Tum gun cok guzel vakit gecirdik. Bebek parkinda gezdik, hava da cok guzeldi. Sonra da babam bizi yemege goturdu. Ben sut ictim annemler pizza:)


Anneciğim ilk anneler günün kutlu olsun!

Ailecek ilk tatilimiz...
Arabamiza atlayip Safranbolu-Inkumu-Amsara-Abant Golu rotamizda 5 gunluk harika bir gezi planladik.
Safranbolu tarihi evleriyle ve yesiliyle inanilmaz guzellikte bir yer bana gore. Sokaklarinda dolasmak, hikayelerini dinlemek ve insanlariyla sohbet etmek cok guzeldi.

Safranbolulu bir ciftin buyuklerinden miras kalmis eski bir konakta kaldik. Cok iyi insanlardi. Odamiza cikarken citirdayan zemin, evin icindeki sadirvan, eski tip tas cesmeler, oda icine gomulu banyolar... Tam anlamiyla icimize cektik oralarin guzelligini.



İnkumu... Karadeniz'in o daglarinin arasinda o kadar guzel bir plajin ortaya cikacagini hic tahmin etmezdim! Ince kum bir sahil, ona paralel tek bir ana yol, sonrasinda az katli evler ve arkasinda heybetli daglar. Sezon disinda gittigimiz icin cok sakindi, yemek yenebilecek birkac yer acikti. Sahil boyunce yuruyen insalar tektuk idi. Deniz ve dag havasini bir arada icimize cektik. Huzur verici dinlendirici bir yerdi. Yemek yedigimiz Plaj Pide'nin sahipleri cok tatli insalardi. Cok hos sohbet ettik. Ulkemizde gezmenin en sevdigim yani bu zaten.




Amasra, kucucuk ama bir manzarasi var Bakacak Tepesi'nden tablo gibi, bir "Canli Balik" isimli balikcisi var tadina doyamazsiniz, bir guzel kalesi var manzarasi harika, bir minicik hediyelik esya sokagi var gezmesi cok eglenceli, tahta oyuncaklar, simsir kasiklarla dolu, bir de sehrin kendisi var her kosesi guzel...deniz ve sehir icice gecmis...


Son duragimiz Abant Golu'nde de bir guzel dinlendik:)


Ama guzel oglum sonunda cok yorulmustu...




Katı gıdaya geçiş... 
İlk kati gidaya gecis benim gozumde onemli bir adimdi. Ilk tepkisini cok merak ediyordum. Elma - kayisi puresi hazirlamistik cam rendesinde. Kasikla ilk verdigimizde yuzunu "bu ne ya! Benim ilik tatli sutum nerde!' der gibiydi:) Cignemeyi bilmiyordu, agzinda cevirip yarim yamalak yuttu benim pasa oglum. Kocaman disler vardi ama onlari sadece bizi issirmak icin kullaniyordu:)

Cok gecmeden kendi kendine yemeyi bile ogrendi!!!


Denizle ilk tanisma...
Iste benim uzuuuun yaz tatilim!


Anneannem bahceye havuz kurdu. Suya bayiliyorum! Susadikca iciyorum bir yandan ama annem kiziyor! Babam ve dayim havuzumu isgal ettiler, hic yer birakmadilar bana:(


Mayomu giyip deniz icin hazirlandim:)


Hic korkmadim denizden. Sadece biraz tuzlu geldi. Yuzmeyi cok sevdim:)
 

Babama kafa tuttum:)


Anneannem bahceye kirmizi salincak kurdu, ilk kez salincakta sallandim:) Cok eglenceli!


Arkadaslarim Atlas Alp ve Idil'le oyunlar oynadim.


Arabamla tur attim:)


E biraz da uyudum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder