1 Mart 2010 Pazartesi

Dönebiliyorum!

Ogrendigi her yeni beceri bizim icin en buyuk mutluluk. Ilk'lerinde yaninda olmak ve adim adim buyudugunu izleyebilmek su hayattaki en guzel hediye! Dogumundan beri artik bize daha anlamli bakiyor, soylediklerimize tepkiler veriyor, bakislariyla takip ediyor, oyuncaklarini ellerinde tutabiliyor, ellerini ve ayaklarini kesfediyor, ve daha bir surusu... Yavas yavas bir birey oluyor ve heyecanla o bireyle yasayacagimiz her yeni gunu iple cekiyoruz!
Seni cok seviyoruz kuzum!

26.02.2010 from canan akdag on Vimeo.

1 yorum:

  1. Haluk süpersin
    başardın dönmeyi
    annen de süper motive ediyor seni

    tatlım benim
    bayıldım ben bu filme,
    erkencisin sen anladım beeennn

    Tebrikler tatlım
    Not: pazar gününden beri büyümüşsün yine :)
    öptük yanaklarından

    YanıtlaSil